Ahad, 22 Mei 2011

farik lancau!!!...

Hari niew aku x tau knaper dan mengaper!!...dia buat aku mcm 2.. tpy pasti.. dia...dia...gan member dia sama jer...selambr mak bpk tiri dia jer.. dia nk ckp aku SS.. woi... jantan!!.. ko pikir ko bagos sgt ker... weh saper nk kau.. aku rsa saper ambik kau jdy bf mmg bodoh ar pompuan 2 terutama sekali kau... kau g cermin diri dlu ar sebelom mengata org.. ss..sedar sikit diri 2 saper... woi... ko pikr afiqah 2 nk kau sgt ker... aku pesan gan kau eh!!... kalau aku x dpt member kau dan jgn mimpi kau blh dpt member aku gak..ko paham farik... kau tau x aku x pnh benci kwn sejak kecik aku sendiri... tpy ..disebabkan perangai ko niew yg mcm LANCAU sgt.and terlamapu... BABI BUTA SGT NIEW.. aku ... x tau nk ckp ar tpy aku mmg da lma .. sakit hty gan au bila aku sabar kau cabar aku lgy aku cuba wa baik gan kau tpy ... skrg ko wat aku mcm niew yer x per2.. ko tggu nnty... aku blz ..blik aku hancur kan hidop ko kalau ko blh hancurkan hidop aku aku pown blh hancr kan hidop kau..ko tggu jer lah hry pembalasan!!!.....BABI PYA FARIK.. KO TGGU JERLAH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan