Khamis, 26 Mei 2011

x sangka... kau bakup aku!!

semalam adalah hry yg paling menakut kan sbb aku bru jer lps gadoh gan farik msa 2 mcm niew .
aku.. bru jer turun dry... klaz bru lpz abis exam kan biasa lah perot lapar nk cry mkanan..aku pya perot mmg lapar sgt2 so.. aku ajak .. pija turon semua turon kan sama gan member2 yg lain lps 2 sampai jer kat kentin aku g kat mami.. beli makanan .. lps 2 . aku g cri meja.. nk dok.. lpz 2 aku.. dok 1 lein gan zan,farik, zana, yati, anep.. sebelah aku jibik.. adik angkat farisha.. lps 2 aku .. tgh bercakap gan faezah.. tiba2.. farik dtg teros ketok meja aku.. mmg terkejot berok aku sekejap dry elok2 aku nk mkn teros terbantut.,. nafsu aku utk mkn.. mmg geram ila aku.. hurrm.. aku mmg tgh tahn supaya jgn mnangis kat situ.. farik mmg mrh gan aku .. lps 2 pija tolak dia. lps 2 anep tolak dia. x gera gak.. last minut.. zan ckp weh farik dah2 lah 2... akalah melampau - lampau plk kau.. lp 2.. aku diam.. lpz 2 farik teroz g kat sebelah zan .. lpz 2 zan bangon tolak2 kla farik dia ckp.. ko gan pompuan pown ko nk gadoh jgn nk jdy bapok sgt lah kan.. bodoh bangang.. sial lancau.. semua dia sebut.. zan mrh kat.. farik .. tiba2 air mta aku mengalir.. dgn lju nyer aku betol2 x dpt nk menahan.. doeh hurrm.. tpy. aku betol2 x sangka yg zan bakupaku..aku pikir zan masih mrh kat aku lgy sampai kan dia x nk msok campor.. hala aku...tpy..entah lh.. lpz 2 aku teros gerak g tpt lain aku g jauh dripda elok2 aku lpr teros x lpr.. hurrm... ..lpz 2 zana ckp.. untong lah ada org bakup.. lps 2 zan ckp .. bkn apa aku mrh kat farik sbb amy 2 pompuan x elok laky gadoh gan pompuan.. kalau nk gadoh2 gn laky.. jgn gan pompuan.. kta zan kat zana.. semua terdiam... hurrm.. aku betol2 sedih bila farik wat aku mcm 2....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan