Khamis, 12 Mei 2011

KESABARAN

...Hurrm.... aku pikir kan aku dah buang dah pitc zan dlm fb aku rupa nyer belom tiba2 jer terbuka tdy... teringat blik kat dia!!... uurrm..... yallah..niew ker ujian yg ko beri kat hamba mu ini... berat sungguh ujian yg ko beri niew.. huurrm mungkin.. sudah takdir aku.. jdy mcm niew...hurrm... allah 2 bgy ujian seberat niew mungkin ader hikmah kan... mungkin allah nk tgk aku niew kuat x menghadapi ujian yg dia beri pda aku..kan.. hurrm... yallah...tpy naper berat sungoh ujian yg ko beri nie..x dpt aku terima seberat ini ujian yg ko beri kan..uurrm...tpy x per selagy aku hidop dlm muka bumi niew aku akn.. menjalani nyer... dgn tabah..amin... harap2 aku seorang yg tabah agar dpt menghadapi.. ujian yg berat niew...amin yarabalalamin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan